Kleur en trends - het interieur van de toekomst

10 years 9 months geleden

De juiste kleuren doen verkopen! Maar welke kleuren zijn in de toekomst populair?

De nieuwe opleiding “Kleur en trends, het interieur van de toekomst” geeft je alle kennis om een optimale kleurkeuze te maken.

Je leert de tips en tricks van Color Marketingbureau Box3 uit Wilrijk. Hun specialiteit is het voorspellen en combineren van kleuren.

Deze kennis en inzichten kan je op vele verschillende manieren toepassen, denk bijvoorbeeld aan interieurs, decoratie, fietsen, brilmonturen, …

Box3 houdt je op de hoogte van de laatste trends en kan je advies geven over stoffen, verven, texturen, prints, materialen en designs.

Wil jij ook al een inzicht in de kleurentrends voor Herfst/Winter 2014-2015? Bekijk dan de praktische informatie en schrijf je in.

SyntraPXL Blog

Blijf op de hoogte van nieuws en events bij SyntraPXL

Artikel

Rechter Ellen hangt haar toga aan de haak voor een job als meubelstoffeerder

Na een herseninfarct moest de Nederlands-Limburgse rechter Ellen Driessen (54) drie jaar geleden haar toga opbergen. Ze schoolde zich om en is vandaag aan de slag als meubelstoffeerder bij een bekend designmeubelmerk in Pelt.

syntrapxl-interieur-inrichter-anke-gregoir
Artikel

Ergotherapeute Anke schoolt zich om tot interieurinrichter: “Mijn Panton chair verkocht ik op Stukken van Mensen”

De Truiense Anke Gregoir (28) was nog klein wanneer haar opa Guillaume nog maar eens thuiskwam met een gammele stoel van de rommelmarkt. Haar opa, was niet alleen een bekend Zeppers dorpsfiguur maar ook een fervente hobby-antiquair. Toch werd Anke ergotherapeute en ging ze werken met mensen met dementie. Tot ze een aantal jaren geleden die roze vega-zetel van Jasper Morrison tegenkwam.

Hotel Mama
Artikel

Ligt jouw zoon of dochter languit in de zetel?

Wist je dat een kwart van de studenten zijn studies stopzet in het eerste of tweede jaar van de studies? Nog sterker: amper 1 op 3 van de hogeschoolstudenten behaalt zijn diploma binnen de voorziene studietijd. Het gevolg is dat elk jaar opnieuw duizenden ouders kopzorgen hebben over deze (toch wel) dure tijdverspilling bij zoon- of dochterlief.

De grote vraag is meestal: WAT NU?